Miss Molly & Me in Delft

Singer-songwriterduo Miss Molly & Me treedt op tijdens QuiteQuiet in Delft. Hun folk met een vleugje soul klinkt op donderdag 12 maart in het Rietveld Theater.

Miss Molly & Me gaat heel goed. Twee jaar geleden verscheen hun debuutalbum Rewind and Say Hello. Aansluitend reisden ze met hun theaterconcert langs meer dan 30 verschillende theaters in Nederland. Het duo bestaat uit zangeres/actrice Marlijn Weerdenburg, ook bekend van haar rol als ‘Danni Lowinski’ en als deelnemer aan de afgelopen tv-kraker ‘Wie is de Mol’, en Helge Slikker, bekend van de band Storybox en zijn Gouden Kalf voor de filmmuziek van ‘Kauwboy’. Deze avond spelen Katy Too (BE) en Jong QuiteQuiet deelnemer Damiaan van Noort ook.

QuiteQuiet Delft, donderdag 12 maart 2015
Miss Molly & Me, Katy Too en Damiaan van Noort
Aanvang 20:30 uur (deur open: 20:00 uur)
Rietveld Theater, Rietveld 49, Delft
Reserveren

MissMolly&Me credits Robin de Puy

De foto is van Robin de Puy.

Geef een reactie

